.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مؤسسه مالی اعتباری کاسپین مشکلی ندارد/بی‌مسؤولیت نیستم
رئیس کل بانک مرکزی گفت: مؤسسه مالی اعتباری کاسپین هیچ مشکلی ندارد و آنچه که اکنون اتفاق افتاده مربوط به سپرده‌گذاران تعاونی‌های آن از جمله فرشتگان است.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط‌عمومی مؤسسه مالی اعتباری کاسپین، ولی‌الله سیف در ارتباط با وضعیت مؤسسه مالی اعتباری کاسپین، اظهار کرد: هشت تعاونی غیرمجاز در حال فعالیت بودند که در دولت یازدهم تصمیم به تجمیع آنها در قالب یک مؤسسه و سامان‌دهی گرفته می‌شود که تحت عنوان کاسپین در سال 94 مجوز فعالیت دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه این روزها همه مشکلات این تعاونی‌ها را گردن کاسپین می‌اندازند، افزود: در حالی که کاسپین مؤسسه دارای مجوز بانک مرکزی است که هیچ مشکلی ندارد.

رئیس کل بانک مرکزی بیان کرد: مؤسسه مالی اعتباری کاسپین هیچ مشکلی ندارد و آنچه که اکنون اتفاق افتاده مربوط به سپرده‌گذاران تعاونی‌های آن از جمله فرشتگان است.

این مسؤول ادامه داد: باید از کسانی که مسؤول اصلی فعالیت این تعاونی‌ها بوده و در نهایت کار آنها را به اینجا رسانده‌اند سؤال بپرسید وگرنه ما در بانک مرکزی تصمیم به تجمیع آنها گرفته تا بتوانیم ساماندهی‌شان کنیم.

سیف تصریح کرد: ما تعهدات کاسپین را برعهده گرفتیم و من آدم بی‌مسؤولیتی نیستم که بخواهم از بار آن شانه خالی کنم، این در حالی است که در این مدت اقدامات لازم را انجام داده‌ایم تا منابع سپرده‌گذاران حیف نشود.

وی یادآور شد: با پیگیری‌هایی که از سوی حوزه نظارت بانک مرکزی و مراجع قضایی در جریان است به‌زودی تکلیف تمامی تعاونی‌های زیرمجموعه کاسپین مشخص شده و تعیین تکلیف می‌شوند.

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه تاکنون 2 هزار و 500 میلیارد تومان از دارایی‌های فرشتگان ارزیابی شده و در حال انتقال است، خاطرنشان کرد: از زمانی که این انتقال کامل شده و شروع به تعیین و تکلیف سپرده‌گذاران می‌شود آنگاه جزئی از مؤسسهکاسپین که بانک مرکزی مجوز آن را اعطا کرده محسوب می‌شوند.

سیف در پایان گفت: بانک مرکزی در کنار منابعی که از تعاونی‌های زیرمجموعه کاسپین به آن منتقل می‌شود، خط اعتباری در نظر خواهد گرفت تا بتواند منابع سپرده‌گذاران را پرداخت کنند. /فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.